onsdag 14 november 2012

Tävling i repris

 
Hej alla goa vänner nu fattar jag att hela in tävling blev borta.
Hur det gick till vet jag inte men något hände.
 
Så nu gör vi ett nytt försök och jag flyttar fram lite datumet eftersom
jag inte fick några anmälningar till tävlingen.
Ni som jag hade hunnit skriva ner är fortfarande med
men skriv gärna en gång till.
 
1 lott för att medverka.
2 lotter för att länka
3 lotter om du vill bli min följare.
 
pågår topm 30 nov 2012
 
Lycka till och jag hoppas att det skall  gå vägen
denna gången.
 
Tingeling Hoffmansdesign

20 kommentarer:

  1. Jag vill va med med två lotter, en för att jag är med, och en för att jag följer dig:) kram Linn

    SvaraRadera
  2. Jag vill gärna vara med i din tävling. Jag länkar, följare är jag redan. Alltså 3 lotter!!
    Kram.

    SvaraRadera
  3. hej jag vill också vara med jag följer dig redan ska försöka länka lite senare jag vet att du tycker om handarbetes tidningar och jag tänkte fråga dig om du vet när nästa handarbets tidning som expressen har kommer till affärerna kram maria

    SvaraRadera
  4. Men ha du gjort nu då inte ha du sytt mönster av komentarerna. Ha redan gjort det ja skulle så 3 lotter tackar jag för. Snart ska du få beställningen. Ha det mysigt kram Beijan

    SvaraRadera
  5. Jag är gärna med, en lott! :)
    Hälsningar Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Åhh, så trevligt med en tävling i höstmörkret! Jag är gärna med. Följer gör jag redan, länkar från bloggen, 2 lotter då eller?
    //Mervi

    SvaraRadera
  7. Oj då, internet är inte alltid att lita på..
    Jag är gärna med i din tävling och jag tar tre lotter =) Kommenterar ju nu, länkar och följare är jag sedan en tid tillbaka..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  8. Jag vill gärna vara med, 2 lotter tack! (utan blogg)
    Kram agge_a_son@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. 2 lotter på mig. Âr redan följare, och kommenterar nu. Hoppas veckan blir bra för dig och familjen.

    SvaraRadera
  10. ja nått knasigt va det.. skulle gå in på min vänstra sida o kolla om du har dragit nån vinnare..o opp kommer en MASSA siffror o krumelurer..tror det va nått virus.. skitt..jag tog bort det snabbt.. men bilden är där ännu..så nu är jag med igen o tar 3 lotter...ha en bättre tur denna gång/Kram.

    SvaraRadera
  11. Oj försvann din tävling!? Nya tag då :) Jag är fortsättningsvis med då hoppas jag...för 3 lotter, är redan följare och har länkat ska bara ändra på slutdatumet! :)
    Kram!

    SvaraRadera
  12. Bäst att man skriver igen då =)
    Jag vill anmäla mej på tre lotter

    SvaraRadera
  13. Jag vill vara med och har länkat i min blogg.

    SvaraRadera
  14. Tjohooooo
    Jag är med i din fina utlottning och tar tre lotter tack.
    Sköt om dig
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  15. Hoppar in från Nattugglans garnpåsar och vill så gärna vara med i lotteriet!

    SvaraRadera
  16. Jag vill gärna vara med i utlottningen. Följer din blogg. --> 2 lotter?
    phebles_90[snabel-a]hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Hej, jag vill gärna vara med - 1 lott, kram Elisabeth

    SvaraRadera
  18. Jag vill nog delta i tävlingen. 2 lotter tack, är redan följare och att länka blir lite i sista minuten nu.H.Tilda

    SvaraRadera
  19. Hej

    Jag vill gärna delta i utlottningen med 1 lott.

    Hälsar Carina
    carina.engdahl@bredband.net

    SvaraRadera